Automatiserte prosesser – mer tid til andre oppgaver
Tidligere manuelle prosesser er automatisert med Xledger. Bankløsningen din blir integrert i systemet og du trenger ikke logge inn i nettbanken for å godkjenne betalinger eller gjøre andre bankrelaterte oppgaver. Oppdatert saldo og annen økonomisk informasjon har du i Xledger.
Siden systemet er skybasert, er det også tilgjengelig når som helst og hvor som helst, så lenge du har nettilgang.
Innsikt – oversikt og kontroll
I Xledger har du alltid oversikt over den økonomiske situasjonen til bedriften, i sanntid. Du kan følge med på toppnivå fra dashboard med fleksible visninger, og drille nedover for å se alle detaljer.
Skalerbart – fleksibilitet til å vokse
Xledger er en såkalt multi-tenant løsning. Det betyr at alle brukerne deler samme applikasjon, og du trenger ingen lokal installasjon. Utgifter til oppgraderinger og vedlikehold bortfaller. Du jobber alltid i nyeste versjon av systemet. Dette betyr også at du aldri vokser ut av Xledger. Åpner du flere kontorer, eller starter opp utenfor Norge, så håndteres dette i Xledger.
Alt-i-ett-system
Systemet gir bredde og dybde i funksjonalitet, men du betaler kun for den funksjonaliteten du benytter. Xledger dekker:
- Anleggsregister
- Arbeidsflyt
- Bank og betalinger
- Budsjett og prognose
- Innkjøp og logistikk
- Kunde- og leverandørreskontro
- Lønn
- Medlems- og giveradministrasjon (XRM)
- Ordre og fakturering
- Prosjektregnskap
- Rapportering og analyse
- Regnskap
- Timeregistrering og utlegg
Med Xledger frigjør du tid til andre gjøremål, til en lavere pris enn med de tradisjonelle økonomisystemene.