Lønnsbehandling krever høy og kontinuerlig kompetanse
Lønnsbehandling krever høy kompetanse og kontinuerlig oppdatering innenfor både arbeidsrett og skatterett. Våre rådgivere har erfaring innen et bredt spekter av bransjer og spisskompetanse på blant annet arbeidstidsordninger, reise/diett, sykefravær, ferie og permisjon, arbeidsrett og skatterett.
Dette sikrer at vi kan kvalitetssikre lønnsbehandling etter regelverket for våre kunder.
Økt tilgjengelighet og raskere svar med servicedesk
Vi er alltid på jakt etter forbedring av lønnsprosessene i alle ledd for å sikre høy kvalitet og en god arbeidsflyt. Derfor jobbber vi stadig mer digitalt. Vi har en servicedesk som svarer på ordinære henvendelser og hastesaker. Servicedesken gjør oss dessuten mer tilgjengelig og bidrar til raskere svar i en hektisk arbeidsdag.
Egen portal for dine ansatte
Vi har en egen portal hvor alle dine ansatte får direkte tilgang til en lønnsbehandler for spørsmål om egen lønnsslipp slik at man ikke har behov for en dedikert kontaktperson in-house.
Vi sikrer tilstedeværelse for deg og de ansatte
Det enkle er ofte det beste – men ikke alltid. Ved outsourcing av lønnsområdet bistår vi gjerne med strategisk planlegging og bistand gjennom hele prosessen i å forberede organisasjonen.
- Servicedesk for kundens nøkkelpersoner
- Ansattportal for de ansattes spørsmål om egen lønnsslipp