HR Administrasjon

Å skape et arbeidsmiljø hvor alle trives, yter og utvikler seg, er viktig i alle organisasjoner. Moderne virksomheter lever av kompetansen til sine ansatte.

  1. Hjem
  2. Tjenester
  3. HR Business Partner
  4. HR Administrasjon

HR Administrasjon

Å skape arbeidsmiljøer hvor mennesker kan trives, yte og utvikle seg, er viktig i alle organisasjoner. Moderne virksomheter lever av kompetansen til sine medarbeidere.

Gode rutiner og retningslinjer gjør hverdagen lettere. Dette er noe av det vi kan hjelpe deg med:

  • HR prosesser og rutiner
  • HR systemer og verktøy
  • HR analyser
  • Medarbeideroppfølging og samtaler
  • Konflikthåndtering og den vanskelige samtalen
  • Personalhåndbok
  • Regelverk og Arbeidsretts spørsmål
  • HMS rutiner og håndbøker
  • GDPR
  • Malverk
  • Kontrakter og tilbud - arbeidsavtaler
  • Rapportering